اجاره و خرید مجوز داروخانه در شیراز امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. حتی خرید و فروش داروخانه در شهرهایی مثل شیراز چند صد میلیون معامله می‌شود. البته مبلغی هم بابت بیمه و قیمت ملک به قیمت مجوز افزوده خواهد شد. طی سال‌های اخیر به دلیل کم شدن صدور مجوز داروخانه نیز بازار خرید و فروش این نوع جوازها بسیار گرم شده است. به عبارتی تأسیس داروخانه در مناطقی مثل شیراز با دشواری‌هایی همراه می‌باشد که چاره کار تنها خرید جواز داروخانه است.

دلایل خرید مجوز داروخانه در شیراز

با توجه به محدودیت‌هایی که داروسازان برای کسب امتیاز لازم پیدا کرده‌اند عملاً صدور مجوز داروخانه در شیراز با کاهش روبه‌رو شده است. به همین دلیل فارغ التحصیلان داروسازی برای داشتن یک شغل مناسب به سمت خرید مجوز داروخانه روی آورده‌اند‌. در غیر این صورت باید به ناچار در داروخانه ها به عنوان دارو فروش یا یک فرد عادی نسخه پیچ مشغول به کار شوند.

در صورتی که این افراد می‌توانند با تأسیس داروخانه در شیراز موقعیت عالی و وضع مالی بسیار مناسبی داشته باشند. اگر شما هم جزو این دسته از داروسازان هستید اصلاً نگران نباشید؛ چون ما در وب‌سایت فارما بانک اقدامات لازم برای دریافت امتیاز و کسب مجوز داروخانه در شیراز را انجام می‌دهیم. ما با توجه به شرایط کنونی و ارزیابی امتیاز شما خرید مجوز داروخانه در یکی از شهرهای شیراز را برایتان فراهم می‌آوریم.

نحوه خرید مجوز داروخانه در شیراز

طبق موارد مندرج در قوانین و ضوابط این سازمان هر داروسازی که امتیاز مناسبی در شهر مورد نظر را داشته‌ باشد می‌تواند با خرید مجوز داروخانه به عنوان مسئول فنی داروخانه فعالیت کند. مثلاً متقاضی خرید یا دریافت واگذاری مجوز داروخانه باید در تهران و سایر کلان شهرها دارای 2500 امتیاز باشد. یکی از فاکتورهای مهم دیگر در خرید و فروش مجوز داروخانه در شیراز شاخص حدنصاب جمعیت شهر است.

معمولاً وزارت بهداشت برای تأسیس داروخانه در هر شهر یک حد نصابی را مشخص می‌کند. مثلاً به ازای هر 4500 نفر باید تنها یک داروخانه تأسیس شود بر اساس این شاخص ما در فارما بانک می‌توانیم روند دریافت مجوز شما از سازمان غذا و داروی کشور را سریع‌تر انجام دهیم. همچنین با ارائه مدارک لازم به این وزارت نوبت شما را در گرفتن مجوز داروخانه جلوتر ببریم.

نحوه خرید مجوز داروخانه در شیراز

بازار خرید و فروش مجوز داروخانه در شیراز

در حقیقت صدور مجوز برای راه اندازی یک داروخانه تنها توسط سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت انجام می‌گیرد. اما طی سال‌های گذشته صدور مجوز داروخانه در شیراز بیش از نیاز بازار صورت گرفته است. به همین دلیل امروزه درصد بالایی از فارغ التحصیلان داروسازی برای اخذ مجوز داروخانه با مشکل روبه‌رو هستند. این شرایط کنونی بازار خرید مجوز داروخانه در شیراز را بسیار پررونق کرده است.

به طوری که داروسازان حاضر هستند برای خرید مجوز داروخانه چند میلیون و گاهی چند میلیارد را به بازار سیاه بپردازند. گاهی اوقات برخی داروسازان مجوز خود را اجاره داده و یا با سود قابل توجهی می‌فروشند. پس اگر می‌خواهید به دام چنین دلالانی گرفتار نشوید بهتر است با کارشناسان ما در این مرکز معتبر مشاوره‌های مناسبی داشته باشید.

خرید مجوز داروخانه در شیراز با کمترین قیمت

 اگر شما جزو یکی از واجدین خرید مجوز داروخانه در شیراز باشید بعد از دریافت این مجوز رسماً به عنوان یک دکتر داروساز کار خود را آغاز خواهید کرد. شما با خرید مجوز داروخانه در یکی از شهرهای شیراز ضمن فعالیت قانونی در داروخانه می‌توانید بعداً مجوز خود را بفروشید. همچنین از فروش مجوز داروخانه در شیراز به سود قابل توجهی برسید.

در واقع این کار می‌تواند نوعی سرمایه گذاری به شمار آید؛ چون شما با داشتن امتیاز لازم و خرید جواز داروخانه از یک داروساز مجدداً می‌توانید از این گواهی داروخانه استفاده کنید. بر همین اساس ما در بانک اطلاعات فارما سعی کرده‌ایم بیشتر خرید و فروش مجوزهای داروخانه در شیراز را بررسی کنیم. در نتیجه با توجه به بودجه شما مناسب ترین مجوز را برایتان خریداری نماییم. از طرفی اگر فروشنده مجوز داروخانه هستید تعدادی زیادی خریدار مجوز داروخانه را به شما معرفی کنیم.

قیمت خرید مجوز داروخانه در شیراز

از آنجایی که داروخانه ها در موقعیت‌های مختلف شهر دایر می‌شوند پس قیمت خرید مجوز داروخانه در شیراز به فاکتورهای مهمی بستگی دارد مانند:

 مثلاً مجوز یک داروخانه در منطقه‌ای از شیراز به‌صورت نقدی 4 میلیون است و به صورت خرید بیمه‌ای 5 میلیون است. بنابراین قیمت های خرید مجوز داروخانه در شیراز و حتی اجاره آن‌ها کاملاً متفاوت می‌باشد. اما مطمئن باشید که مجوز خام داروخانه هایی که به مراکز پزشکی یا مرکز شهر نزدیک‌تر است قطعاً بالاترین قیمت را خواهند داشت. در چنین موقعیت‌هایی یک داروخانه با فضای 50 متری می‌تواند درآمد بسیار بالاتری نسبت به داروخانه هایی با فضای 150 متری داشته باشد.

خرید داروخانه در شیراز

خرید داروخانه در شیراز

داروسازان بعد از کسب امتیاز و دریافت مجوز داروخانه در شیراز حداقل باید چند میلیون داشته باشند. چرا که امروزه تأسیس داروخانه های استیجاری و تهیه انواع داروهای مورد نیاز یک داروخانه هزینه‌های بالایی را به دنبال دارد. در این میان داروسازی که تازه مدرکش را گرفته است نمی‌تواند از عهده تأمین چنین هزینه‌هایی دربیاید. پس مجبور است تا مدرک خود را اجاره داده یا مجوز تأسیس داروخانه را بفروشد.

معمولاً افراد از خرید مجوز داروخانه در شیراز رقم بالایی در حدود چند صد میلیون را به داروساز خواهند داد. بنابراین داروساز باید به شکل سوری داروخانه را اداره کند از این رو ما در مرکز اطلاعات مجوز داروخانه فارما بانک می‌توانید به راحتی مدرک شما را اجاره دهیم.‌ همچنین اگر دارای مجوز داروخانه در شیراز هستید با بالاترین قیمت مجوز را به فروش برسانیم.

سخن پایانی

اگر شما بتوانید به تمام بندهای موجود در سازمان غذا و دارو عمل کنید مطمئناً می‌توانید به راحتی مجوز داروخانه را خریداری یا اجاره کنید. اما بیشترین علت اینکه فروش مجوز داروخانه در شیراز بسیار باب شده است؛ چون روند اخذ مجوز داروخانه برای اکثر داروسازان با مشغله‌هایی همراه می‌باشد. سالانه تعداد زیادی مجوز داروخانه در رشته های داروسازی خرید و فروش می‌شود.

البته قیمت مجوز متخصصین داروسازی بیشتر از مجوز داروسازان عمومی است. بنابراین اگر قصد خدمات داروخانه ای به مناطق مختلف شیراز را دارید می‌توانید با اخذ مجوز داروخانه کار خود را آغاز کنید برای شروع فعالیت خود می‌توانید با ما در این در ارتباط باشید.